New moon

Var och kollade på New moon  i lördags med Niklas, Martina och Peter :) Vad efterlängtat de var!
Har börjat praktisera nu så jag jobbade fredag kväll och lördag morgon så efter jag hade slutat orkade jag nästan inte vänta längre :p Nu längtar jag väldigt mkt till nästa år då den tredje filmen kommer ;)
De tråkiga var att jag fick sitta jämte så barn som hade med sig chips påsar in :@ dom prasslade hela tiden och stoppade inte in chipsen i munnen utan åt med öppen mun, jag trodde jag skulle bli galen, så jag vände mig till han och frågade om han kunde äta med stängd mun :P de var de värsta jag har vart med om! jävla små glin... men de var ju inte bara jag som sa till dom, även dom framför vände sig om och frågade om dom kunde vara tysta men de hjälpte ju knappt =/ hoppas på bättre lycka nästa gång annars får jag psykbryt...

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0