Jobb, jobb, jobb :)

Fick ett städ jobb för en månad sen och sista dagen skulle vart i morgon men jag får vara kvar en månand till, minst! =D Super härligt! Men de är väldigt jobbigt att gå upp innan kl 5 på morgonen, egentligen skulle jag bara vilja ligga kvar i sängen och sova, men de är sååå underbart att få pengar i slutet av månaden ;p Måste ju spara ihop pengar till min och Niklas Miamiresa nästa år! :)

På tal om att de är jobbigt att gå upp tidigt, så hjälper de verkligen inte att grannen knu**ar sönder (dags att köpa ny säng snart?) 
och att nästa granne då sätter på hög musik för att inte höra =
vi får ligga och lyssna på både stön och musik kl 00.00
Sova = 4 timmar! INTE kul... Lite diskret kan man vara tycker jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0