MIAMI <3 (farsdag)

Jag gick upp vi tio och bakade en tårta till pappa :)
Och sen gjorde jag en riktig härlig söndagsmiddag till mig och Niklas,
Hasselbackspotatis och kotletter m. brunsås och grönsaker =)



Men innan de var dags för tårta hemma hos oss,  
var vi hemma hos Niklas farfar och fick äta god smörgåstårta.
Sen gick vi hem och jag bjöd pappa, Elin och Niklas på tårta.
Och så vet jag att pappa tycker om Göta Kanal så jag hyrde 3.an. De var riktigt mysigt :)

Senare på kvällen pratade jag med min faster Clara som bor i Miami.
Jag och niklas ska åka dit nästa år, vecka 25, 26, 27 =D
Den här vintern kan bite my ass :p kommer längta så sjukt mkt på att få åka!
Jag har vart i Bulgarien och England förut men USA är en helt annan grej, de är coolt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0