Vilken underbar dag! :)

De var en riktigt härlig dag igår, mådde bra, var inte trött på jobbet, åkte till asås, träffa en skit härlig konduktör ^^, hade ju en mobilbiljett så jag sa "här har du den" och gav han mobilen, då börja han prata om va de va för modell på den (Nokia, så klart)
Nä men han var riktigt roligt :p Gick in på både Allresor och Resia för att kolla flyg och kostander till Miami, billigast var de på Resia, 6.900, de är de värt.
Nu fattas bara Niklas pass som han ska skaffa på måndag! Så nu är de väldigt bestämt,
vi åker nog till Miami den 22 Juni och kommer hem den 7 Juli! Längtar så man mår nästan illa :p kommer bli en sjukt härlig upplevelse!
Som jag får uppleva med Niklas <3
Sem blev jag upphämtad av min kusin Martina som vi åkte hem till. Lekte lite med mitt fadderbarn Oliver och gosade lite med Zoe :) 2 jätte härliga ungar! Sen kom Niklas och hämtade mig, för han skulle träna i Asås, då passade jag på att ta bilen till Amanda, och där pratade vi lite om resor och världen, gjorde goda tost oxå :) Så de var verkligen en trevlig dag! =)



Idag var oxå en ganska bra dag, jobbade på, gick hem och la mig i soffan och kollade på Harry Potter 5, Niklas och jag ska nämligen kolla på den nya på bio på onsdag :) Sen jobbade jag en stund på Italia, gick hem och gjorde mig iordning för vi skulle bowla :) De var jätte kul! :) Nu ska jag lägga mig i soffan jämte Niklas och sova :P



Imon ska vi hem till pappa tror jag. Ska hjälpa han att rensa lite, och Niklas ska nog hjälpa till med veden och så självklart ska vi ju grilla korv vid sjön! =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0