Påsk är mysigt!

Tycker jag har lyckats klämt in mkt, men samtidigt tagit de lugnt och bara njuta.
De va väl meningen att ja skulle festa i Torsdags på Wärdshuset (WH)
men hade en huvudvärk som inte ville ge med sig =/ Prövade allt, vatten, alvedon,
vila och ha kul å glöma bort de, men ingen funkade så de fick bli sängen med Niklas :p

Har ju äntligen fått träffa saknade Jeanette som bor i Norge, så de är ju inte varje dag
man ser henne. De va riktigt kul att ses. Fick t.o.m träffa Pernilla oxå, hon bor ju i Växjö,
de är ju lite närmare men de är inte heller varje dag man ses =/ 

Blev bjuden hem till svärmor på påskmiddag i Fredags, men jag tyckte inte de va
någon direkt påskmat =/ så vi grillade på kvällen.
Har nog hunnit grilla 3 ggr under påsk tror jag :p Fredag, Söndag och idag.
OCH solat en massa har jag gjort! Helt underbart, de är nu man ska njuta verkligen.

Steffi sitter i solen å chillarJag och Sussie försöker sluka upp de sista av solen :)Min snygging chillar och väntar på maten :p
Bjelke sköter grillen :pKäk!

Idag va vi hemma hos pappa och grejade lite. Niklas högg och körde ved
medans jag städade Niklas bil, dammsög och tog hand om disken hemma hos pappa.
De är riktigt mysigt att åka till landet ibland, ta de lugnt lr greja lite.
Pappas hund Emy är så söt, hon verkligen älskar vatten så när jag skulle spola av
bilmattorna va hon bara där och förstörde för hon ville leka med vattnet ^^

Bäst att ha skydd när niklas är på g

Ska försöka klippa mig imon! Bara man får en tid samma dag.
Sen blir de nog till att träna i Alingsås :)

De blir en väldigt kort arbetsvecka för mig, 2 dagar :p
ska nämligen på en partykryssning tors-lör. Stockholm-Tallin!
Scooter och en massa mer bra band ska spela, och de kommer jag ju så klart skriva om! ;)

Idag hörde jag Amanda Jenssen - Hallelujah. Den låten är riktigt bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0