NORGE! 21-23 Oktober

Ja, den 21-23 Oktober åkte jag till Norge och hälsade på
min söta Jeanette som flyttat dit och börjat jobb.
De va på tiden jag åkte dit! Vill gärna åka igen :)

På fredagen tog vi de bara lite lugnt
och på lördagen gick vi lite på stan, hjälpte till att flytta!
De va ett härligt "träningspass" upp och ner i trappor en massa gånger.
Vi gick lite på stan, käkade lite och träffade hennes vänner en stund.
Alla dricker verkligen öl också :o så man kände sig lite utanför
 när man istället satt med ett glas vin i handen haha
På kvällen hade vi de lite mysigt med vårat vin, 3 apor!



På söndagen blev de lite utflykt!






Snart får jag åka dit igen, finns massa fint att se,
och självklart få kramas lite med Jeanette :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0