Barnvakt, ljus i asås, middag och baby shower!

I fredags var jag sugen på en mysig hemma kväll, men då kom Niklas hem och sa,
de blir Borås ikväll!!
Å nej tänkte jag då, men funderade över saken, och blev ganska taggad.
Jag gjorde mig iordning och kände mig sketa snygg....
meen kväll blev inte som jag tänkt mig.
De slutade med att jag gick hem till min sambos bror och hans tjej (min kompis) :p
Drack några cider och de bästa av allt, jag fick mat, flygande jakob. Sååååååå himla gott!

I lördags fick jag ett sms kl 8, min kusin undra om jag ville vara barnvakt :)
Så hela lördagen var jag och Niklas barnvakt åt lilla söta Zoe, de va så mysigt.



Sen satt jag och min kusin och pratade hela kvällen. De var också mysigt.
Blir inte ofta att vi gör de, men jag uppskattar de när de händer :)

Niklas kom hem vid 21.00, han hade var duktig och hjälpt min pappa
att greja med en bil som vi ska köra under vintern :p
Så på kvällen åkte vi in till Alingsås och kollade på ljusen.



Och denna dag, härliga söndag.. Gick upp vid halv elva, bakade en tårta till söta Lina.
Middag hos svärmor och baby shower :) En massa mys.
Vi fikade, med en härlig hemma gjord tårta, den blev faktiskt suuuper god :p
Så gissade vi lite saker om bebisen, ska bli spännande och se vem som är
bäst på att gissa... och sen kollade vi på Bridesmaids, den va ju jätte rolig!
Den är värd att se, dock var den ganska lång, 2h och 10min, men mer mys!



Har en spännande vecka framför mig, mycket som ska göras i skolan.
Hoppas att man kan ta och pusta ut lite nästa helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0