Vart tar tiden vägen

Go kväll!

De har varit en härlig helg, har inte vart stressigt och jag har kunnat göra vad jag vill!
Inte för att jag hann med allt jag ville göra, tiden räcker liksom inte till =/
Tex: har inte hunnit få ner julgardinerna än :p börjar bli lite skämigt...
och snart är de ju änna vår, då ska de vårstädas, rensa garderober, tvätta fönster, göra rent
under soffan ;p rensa förådet och slänga en massa grejer....



Denna veckan började med ett tema: Träningsvecka, på skolan.
Mån: Street dance, fika, innebandy, lunch, lekar(5kamp) och därefter jobbade jag kvällen
Tis: Zumba <3, fika, Spinning, lunch, bowling på stures
Ons: Frukostbuffe, Simning och relaxing på Hagabadet, lunch, thaiboxning i gbg
Tors: Stationsövningar, fika, innebandy, lunch, massage
Fre: Ledig som tur (skönt) var!



Helgen börjar i Lerum hos en klasskamrat.
Vi åt tapas, första gången för min del, de var faktiskt ganska gott :)
I lördags gick jag upp och jobbade 6.45-12, sen gick jag och niklas en långpromenad,
1 mil, tog 2 h :p på kvällen myste vi med melodifestivalen, rätt låt vann, för en gångs skull!
Idag gick jag en morgonpromenad i de härliga vädret. Städat, tvättat, lagat tacopaj.



Mitt tillfälliga motto är: Kör, bara kör!
Har så mkt att göra i skolan att jag hinner knappt göra nått annat.
Hälsoprojekt fram till vecka 14, på taxi och i Lerum + föreläsning på fritids.
Prov hit och dit, läxor, övningar, instuktörsutbildning.
Man hinner inte njuta av vad man lär sig kan jag känna.
Men nu är de dags att ta vara på tiden, nu är de inte långt kvar i skolan.
kommer sakna skolan, lärarna, lektionerna och klasskamraterna.

Nu: Smallville, sen sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0