Blond vill bli Brunett

Just nu sitter jag hemma hos mamma i alingsås,
väntar på killen som tränar...
Dock är jag sjuk så jag kan inte träna =/ lite segt

Det är gött att skolan har börjat så man har något att göra,
men de är trist sen när den är slut vet inte riktigt vad jag ska hitta på..
Börja jobba, som vadå!?
Läsa vidar, till vadå!?
Lite jobbigt när man inte vet vad man ska göra, men kommer nog på de snart.

Just nu är jag ju blond, har vart de i nästan 3 år! Trivs väldigt bra i de men
känner att jag vill göra en ändring... ska färga imon, men vet inte om jag kommer våga :P
vill ändra frisyr oxå men vet inte riktigt vad jag ska ha... får fundera lite över det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0