Tjejhelg

I fredags bestämde jag, Sussie och Danielle att vi skulle träffas, prata och mysa lite :)
Så de gjorde vi, och tog några groggar :p och för första gången sjöng jag singstar haha
de gick väl så där men jag får väl öva mer, kul var de iaf!
Sen körde vi lite på dansmattan oxå,
kan ju gissa vem som vann HELA tiden :p Sussie så klart (hon är danslärare)
Självklart var ju Sussies katter med och drack ;p

Danielle och Sussie <3The cats ^^
smutta liteYammi

I lördags ville flickorna till Wärdshuset, va väl inte jätte sugen med tankte på sist!
Men jag tänkte pest eller kolera: vara hemma och ha tråkigt eller gå till
WH och få vara med vännerna :p
Vi förfestade hemma hos Sussie, och jag fick ganska kul iaf

Sabina coh SussieHärliga flickor ^^Jag och CarroSåå fiiin ;)

I Söndags hade jag smink/Aloe Vera party!
Tråkigt nog kom de inte så många men jag fick sålt lite iaf.
Jag säljer nämligen massa olika produkter från LR Health & Beauty!
Ett jätte bra företag med bra kvalitet, sminket är inte djurtestat och innehåller mineraler.
Ni kan titta in på hemsidan så får ni se va de är jag prata om :)
www.LRworld.com
Skulle ni vilja veta mer eller om ni skulle vilja att jag kommer hem till er och visar
produkterna kan ni bara skriva en liten kommentar! Så kommer jag gärna hem till er!

Puss och kläm


Kommentarer
Postat av: Suss

Hahha nejdå övning ger färdighet ;)

2010-12-08 @ 14:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0