The week is ending.

Ja, då har en vecka till gått....
Börjar kännas skönt nu när värmen och solen kommer :)

Jag har väl gjorde de vanliga i veckan, jobbat och tränat - spinnig, MRL och step!
Fick ett till jobb oxå, städa på Björkhyddan. Gick jämte onsdag och jobbade själv torsdag.
Får gå upp 5 på morgonen, börjar 6 slutar 10, kuta till nästa jobb som egentligen är mellan
10-13 :p funkar väl å göra så ett tag men känner redan efter 2 dagar att de e lite jobbigt,
men man måste ju tjäna ihop pengar så man kan leva lite.
På tisdag ska jag in till Alingsås och lämna in polispapper till ett jobb och förhoppningsvis
skriva på, så man har sommarjobb i sommar!

I torsdags gick jag hem till nyinflyttade Lina. Danielle skulle färga och klippa hennes hår.
Jag skulle oxå behöva klippa mig, får flörta lite med Danielle <3 ;)
Vi bestämde att vi skulle ha lite tjejkväll i fredags, men Danielle mådde inte  bra så
det blev bara jag och Lina :)
Kändes som de enda vi gjorde var att äta ^^ Först vitlöksbröd med räkor!
Sen kyckling i ungnen med ris och bearnaisesås. Men vi hade trevligt med massa tjöt :)
I lördags åkte Niklas på en boby buildertävling i Alingsås, så jag tog mig friheten
och städade hela lägenheten, inte så kul men fint å rent blev de :)
Gick hem till Danielle och fick äta lite jordgubbs/blåbärspaj.
Sen på kvällen grillade vi hemma hos Bjelke. Men de ångara jag lite nu,
har haft panikont i magen hela dagen idag =/
man är nog inte van vid grillat kött och spec. inte FÖR grillat :p
Jag och Sabina hade super trevligt, som vi pratade, kände mig som jag gick i sjuan ^^
Idag har jag mest legat på soffan, tills jag var tvungen att göra mig iordning för kalas.
Niklas kusin fyllde 25, å de är inte långt kvart tills Niklas fyller 25!
MEN va sjutton ska jag ge han!?? Min pojkvän fyller 25 och jag har verkligen ingenaning!
Hade ju en grej men de visade sig inte vara så bra som jag tyckte de skulle bli.
Hjälp mig: FÖRSLAG PÅ 25 ÅRS PRESENT TILL POJKVÄN!? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0