och så blev de WH, för Niklas oxå haha

Go morgon!

Gick inte upp för så länge sedan, var nämligen på Wärdshuset igår :p
Danielle kom hem till mig vid tre igår och så gick vi och hälsade på Lina
som verkligen hade en överraskning :p Men jag säger inte vad haha ^^
Sen gick vi hem och gjorde goa våfflor och började göra oss iordning för utgång.
Sussie kom efter en stund och så invigde vi mitt nya roliga spel,
och rätt som de är plingar de INTE på dörren och Stefan och Mattsson kommer in :p
Sen kom Linkan och sist men inte minst pojken min,
han grejade med bilen hela dagen igår.
Klart jag ville att han skulle med ut men jag vet att han inte gillar Wh så mkt
så tänkte inte tjöta på han, han sa de t.o.m själv "Jag vägra gå dit, de är skit,
jag kan gå vart som helst i hela Sverige, utom DIT!"
På WH träffade jag på Mattsson som sa att Niklas kommer snart ^^ haha
Man ska aldrig säga aldrig.... :p





Ska hoppa in i duschen snart, måste gå till affären å handla lite.
Jag ska nämligen bjuda på tacogratäng idag =)
De ska bli riktigt supergott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0