HC - Klassen som vet hur man roar sig!

Haft en super duper rolig kväll hemma hos en
klasskamrat i Göteborg!
Bästa klassträffen någonsin :p
Vi spelade twister, drack glögg, åt små goda smörgåsar,
hemma gjorda pepparkakor och ost, sen blev de lite mer mat!
Köttbullar, rödbetsallad, sallad, hemmabakt bröd, dadlar, kex m.m
Alla fick ta med sig en grej var att bjuda på :)

Det råkade hända en liten insident när vi spelade twister,
en klasskamrat (ingen nämnd, ingen klämd) haha
råkade fisa och då sa han "om de luktar gas var de inte jag"
så jäkla klockren! ^^
De va då vi kom in på diskussioner om fisar.
Och helt ärligt, jag tror att man kan aldrig växa ifrån "kiss&bajs" åldern.
De kommer alltid va as roligt haha
Sedan hade vi en diskussion om vilka kändisar vi kysst, kramat, gått i skolan med,
pratat med, serverat, snott mat ifrån haha
De var allt ifrån Jill Jonsson, Jimmy Jansson, Alexander Skarsgård,
prinsessan, tennis spelare, Magnus Samuelsson osv.

De var en mycket trevlig kväll, som jag hoppas vi kan göra om!
Har verkligen en underbar klass som är rolig och knäpp ^^




'

(tyvärr glömde jag min kamera så fick ta med mobilen, som ni ser
inte är av bästa kvalitet)

HC = Bäst! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0