Vilken tid är de!? =S haha

Trött å seg.... Igår var jag på hotellet med Niklas + några mer... :p
Köpte nya skor igår (igen) som jag hade på mig, snacka om oooont i fötterna,
men de var ju ändå rea på skorna ^^ haha
Men fy va rörigt de blev igår bara för man skulle ställa om tiden ^^
diskussionerna blev så intensiva att ibland tror jag nästan de kunde bli bråk :p
Men jag var faktiskt en av dom som m inte fattade, jag trodde man skulle ställa
klockan bakåt, men de visade ju sig vara framåt ;) gick ifrån Hotellet en timme tidegare
för dom hade ju öppet till 4 bara för de, menmen skönt å komma hem till en go säng!

Blev lite inklämd i baksättet med 2 killar :p Så fin min älskling är :)

Ska snart möta upp Stefan och Sussie och äta lite hälig bakfylle mat, pizza,
som sätter sig direkt som fett på kroppen! Kul å veta va! :p
Sen ikväll blir de nog film :)

I Tisdags var jag på jobbintevju i Alingsås, de lätt mkt bra faktiskt,
men bara för sommar jobb då,och lite timmar. 
Jag hoppas ju på att börja plugga till hösten på Hjälmared till Hälsocoach.
Dock är de bara 40 intervjuer och endast 20 platser =/ men jag hoppas jag kommer in :)
Sen åkte jag och Sussie till Borås för att shoppa lite skor :p 4 par för 500 spänn,
inte illa va!?

100 kr, rea, me like ;) fina pumps, mitt fösta par :) söta ballerinaskor :) å foppatofflor till jobbet :p

Sen käkade vi på Subway, å veteifan om man ska äta där igen,
både jag och Sussie fick jätte onti magen, så vi blev antagligen matförgiftade,
båda åt kyckling....  Illa!

I Fredgas var de våffeldagen, så de firade vi med att pappa kom hem till oss och diskade :p Tack! <3
Sen bjöd vi han på Thai mat och till efterrätt blev de våfflor :p
Sen bjöd Niklas mig på bio i Alingsås, premiär på "I am number four". Den var jätte bra tycker jag!

Ha en bra vecka! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0