Vår = England

Magen och hungern har fortfarande inte återhämtat sig efter helgen.
De blev ju pizza igår, men sen ville ju Sussie att vi skulle äta nått till filmen,
och då gjorde hon mig sugen på räkor och vitlöksbröd! Såååå  gott!
Så jag blev proppmätt 2 gånger om igår och idag har jag vart jätte hungrig,
ätit lite, blivit mätt, å  hungrig igen osv...
Tog morgonpromenad innan jag gick till jobbet, sen gick jag hem till Sussie
så bakade vi bröd och drömrulle, oxå jätte gott!
Sen gick jag hem och stök gardiner, inte så kul :p men fint blev de!
Har en storstädningsvecka, rensa garderober, damma, göra rent skåp m.m.

Fick en vårkänsla och tänkte på England i dag. Är så sugen att åka dit igen,
de var ändå tre år sedan. Jag kan inte förstå var tiden tar vägen. Va gör man egentligen!?

Sväva på moln :)Där vi bodde i 2 veckorDär jag praktiserade :)
Norwich castleNaturenParty!? ;)

Vem älskar inte Primark! <3 Hittade tex mina guldiga balskor där för typ 100 kr :p
De va iaf jätte kul upplevelse att få åka till England, både för att praktisera och festa ;p
Helt sjukt, vi var där i slutet av Mars, vi svenska flickor hade typ strupbyxor, kjol/klänning,
töja och jacka på oss, men inte de engelska flickorna inte.
De var kort, kort och linne som gällde.
En tjej stod och huttra så mkt att hela hon skakade ^^
Jag frös iaf inte! haha



Kommentarer
Postat av: Suss

Hihi roliga dagar ;D <3

2011-03-28 @ 21:59:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0