100 % Party

Nu har jag vart på min partykryssning! Stockholm-Tallinn 2 nätter :)
De var hur GRYMT som helst! Längtar till nästa kryssning,
de va helt okej att åka med 3 killar men
hoppas bara jag får med några tjejer nästa gång :p
Har fått lyssna på Scooter live nu, å de var helt magiskt.
Jag rös ända in till benmärgen!

Gick upp vid 6 på Torsdag morgon för att åka till Borås,
vi beställde en anslutningsbuss som gick kl 9.10
Vi var framme lite innan 17.00 i Stockholm och båten gick 17.45!
Riktigt trevliga männsiskor träffade man på, några var från Borås tror jag,
men dom skulle åka med Rockbåten =/ tyvärr och några från Göteborg
som man träffade på lite här och där på båten.

Och vilka diskussioner vi hade på bussen då!
"Att ha analsex är ju bögit, de är ju samma sak att ta en tjej i rumpan som en kille!"
Massa tyckte att klart de va så, medans andra tyckte att så är de verkligen inte,
men då kommer Niklas med den här kommentaren
"Skillnaden är att tjejer torkar sig i röven å de gör inte killar" ^^
haha de blev tyst efter de :p
Eller denna diskussionen
"Vem är mest bög, den som suger av lr den som blir avsugen!?"
:s fatta inte va dom fick allt ifrån!

Första kvällen var väldigt seg för min del, fick ju självklart ont i huvet =/
Men vi käkade lite, kollade in dansgolvet, dansade lite, drack lite.
Jag la mig ganska tidigt, typ vid 1, men Niklas partade på till typ 3 :p





På Fredagen var vi framme i Tallinn. Käkade frukost på "Hesburger"
De va faktikst väldigt gott, å snåla med dressingen var dom inte!
Gick runt å kollade "På Stan"
Självklart ville ju Yngve och Bjelke gå på Stripklubb!
Jag var väl inte så sugen men men jag sa att jag följer med om dom betalar :p
Eh de va ganska så dött där inne, lite låg musik. Sen blev de tyst,
tills musiken sattes på igen och stripan kom ut och dansade vi stången.
Bra? nja, de var väl inget speciellt :p tills nästa låt kom och
hon börjar göra lapdance på Yngve, å sen Bjelke.
Jag känner hur röd jag blir i ansiktet, får ont i magen och tänker,
bara hon inte kommer till mig! Fy fan! Å sen, å nej, bara hon inte går till Niklas heller!
men jo då han fick sig allt en liten lapdance :p Jag viste inte vart jag skulle kolla!
Ögonen gick åt alla möjliga håll! De va faktiskt jobbigt att kolla på!
Sen efteråt kollade Bjelke på mig och frågade hur de va,
haha då började jag gråta ^^
Sen gick vi där ifrån och gick in i en affär och kollade på smycken,
då ville Niklas köpa örhängen till mig. Dom är jätte fina! <3





När vi kom tillbaks till båten började vi dricka och vi bokade bord
för att äta lite god mat.... Eh tänk er en riktigt god sturesburgare,
så såg bilden ut! De du fick var 2 st icas frysta hamburgare typ...
De va ingen höjdare...
Scooter spelade senare på kvällen! De va så jävla bra! Vilket röj de va!
Sen dansade vi vidare till 3-4 på natten.
Men när vi dansade, jag stod snett framför Niklas,
då ser jag hur en tjej, med flit, tänker hälla öl på Niklas rygg.
Jag tänkte nädu! så jag smackade till ölglaset i ansiktet på henne!
Glaset blev typ tomt ^^ och den minen var oslagbar! haha
Och innan läggdax fick jag en god natt kram av Jockiboi :)
Gick upp vid 8 på Lördagen för att duscha, göra sig iordning å packa.
Var framme i Stockholm vid 10.00
Bussen åkte 11.00 och vi var i Borås 16.40!





100 % party på Facebook!
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/100procentparty

Bild på mig och Niklas ;)
http://www.facebook.com/?ref=logo#!/photo.php?fbid=10150182237892579&set=at.10150182234952579.330757.119083697578.751827109&type=1&theater






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0