Köttfärssoppa och Träning

Jobbat idag med, går upp 4.50 på morgonen :p va lite trött idag men tänkte att jag tränar ändå blev mage och ben i Alingsås. Men först fick jag köpt mig 2 träningslinnen :P

Better BodiesBetter Bodies

Idag har jag även lagat köttfärssoppa :) Den blev mkt god! Jag lägger upp den om de är någon som vill testa :)

Ingredienser:
Köttfärs, vilken du vill
Purjolök
Potatis
Morötter
Paprika
Buljongtärning, kött
Soja
Mjölk
Vatten
Salt/Peppar
Curry/Paprikakrydda
Vitlökskrydda

1. Skär purjolöken i skivor, skala och riv potatis och morötter.
2. Smält margarin och olja, fräs köttfärs och purjolök
3. Tillsätt potatis, morötter, paprika, buljongtärning, kryddor, soja, en skvätt mjölk, vatten.
Låt koka tills potatisen känns mjuk!

Smaklig Måltid! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0