Skaldjursås m. ägg och fisk!

God Söndag!

Hade en trevlig fredag.
 Jag och Niklas åkte hem till min kusin Martina och hennes sambo och barn.
Vi lagade en gigantisk tacopaj :p den blev riktigt mumsig!
Till kvällen år vi lite morötter/gurka och chip med dip,
de är såå gott :)

Tacopaj!Lilla Zoemin mys niklas nattar zoe :)

I lördags fyllde min vän Danielle, 20 år! =D
Så då var jag där på lite party och dansade skiten ur mig ^^
De spelet vill jag oxå köpa, de är kul att dansa till PS3.

Idag har vart en slapp dag, tittat på tv, röjt undan lite och lagat mat.
De blev fisk, ägg och räksås, med potatismos.
Nu ska jag och niklas mysa framför tv med räkor och vitlöksbagetter! <3

Skaldjursås m. ägg och fisk

500 g torsk/rödspetta
200 g räkor
3 ägg
fisk & skaldjursoppa från Kelda

1. Lägg i fisken i "soppan"/ såsen, låt små koka i några minuter.
2. Koka äggen och lägg ner dom i såsen.
3. Lägg ner räkorna.

FÄRDIGT!

Tar max 20 min att göra och den är nyttig!

Ha en trevlig vecka! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0